Δεν έχω λάβει κανένα email επιβεβαίωσης. Ποια είναι η κατάσταση της παραγγελίας μου;

  Λύπουμαστε πολύ που δεν λάβατε κανένα email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας ίσως παρουσιάστηκε κάποιο τεχνικό σφάλμα. Είναι πιθανό τα email μας να έχουν αποσταλεί στα ανεπιθύμητα μηνύματά σας (spam,junk), λόγω συγκεκριμένων φίλτρων. Μπορείτε να ελέγξετε την τρέχουσα κατάσταση της παραγγελίας σας μέσω της σελίδας Παρακολούθηση Παραγγελίας Pakobazaar.

 Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το email στα ανεπιθύμητα μηνύματά σας (spam,junk), παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας για να ζητήσετε να σας ενημερώσουν με την κατάσταση της παραγγελίας σας και την αποστολή της.

To Top