Επιλέξτε κατάστημα

Δευτέρα - Παρασκευή 9:00 - 19:00 | Σάββατο 10:00 - 15:00

Help Center

Η Παραγγελία μου
Πώς μπορώ να παραγγείλω από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;
Προσθέστε προϊόντα στο καλάθι αγορών σας μέσω του μοβ κουμπιού «Προσθήκη στο καλάθι αγορών». Εάν κάνετε την παραγγελία ενώ είστε συνδεδεμένοι στον Pakobazaar λογαριασμό σας, μπορείτε να παραγγείλετε ακόμα πιο γρήγορα. Επίσης, είναι δυνατή η παραγγελία...
Επικοινωνία
Θες να επικοινωνήσεις μαζί μας; Μπορείς να μας καλέσεις στο 212000248, να μας στείλεις email στο support@pakobazaar.gr ή να συμπληρώσεις την φόρμα που θα βρεις εδώ.
Μπορώ να αγοράσω ανταλλακτικά;
Δυστυχώς, δεν πουλάμε ανταλλακτικά για τα προϊόντα μας.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Θέλουμε να παραδώσουμε την παραγγελία σας το συντομότερο δυνατό. Γι' αυτόν τον λόγο μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μόνο μέχρι να υποβληθεί σε επεξεργασία για αποστολή.
Πόσο χρονικό διάστημα θα χρειαστεί για να λάβω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να βρείτε έναν εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης στη σελίδα του προϊόντος.
Προβολή όλων
Επιστροφές
Πώς μπορώ να ζητήσω επιστροφή προϊόντος;
Φυσικά! Αν θέλεις να επιστρέψεις ένα προϊόν που έχεις αγοράσει από εμάς, μπορείς να το κάνεις με 2 απλούς τρόπους: • Στείλε email στο support@pakobazaar.gr • Συμπλήρωσε την φόρμα εδώ. • Και με τους 2 τρόπους...
Πώς προετοιμάζω και επιστρέφω το προϊόν μου;
Θέλετε να μάθετε πώς να προετοιμάσετε και να χειριστείτε την επιστροφή σας; Βρείτε παρακάτω τις πληροφορίες που αναζητάτε. Θα σας παρέχουμε την επιλογή επιστροφής που ισχύει για το προϊόν σας και θα κανονίσουμε την επιστροφή σας.
Πότε θα λάβω την επιστροφή χρημάτων μου;
Μόλις ζητηθεί η επιστροφή των χρημάτων σας, το λογιστήριο μας θα επιστρέψει τα χρήματα την επόμενη εργάσιμη όμως τα χρήματά σας ίσως να εμφανιστούν στον τραπεζικό σας λογαριασμό μέχρι και 10 εργάσιμες ημερών.
Έχω επιστρέψει περισσότερα προϊόντα από αυτά που αναφέρονται στο email μου
Όταν επιστρέφετε περισσότερα από ένα προϊόντα, είναι πιθανό να λάβετε ξεχωριστό email επιστροφής για κάθε προϊόν που επιστρέφετε.
Θα λάβω πλήρη επιστροφή χρημάτων, συμπεριλαμβανομένου του κόστους μεταφοράς;
Για να λάβετε την πλήρη επιστροφή χρημάτων σας, είναι σημαντικό να επιστρέψετε το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Συνεπώς, μπορείτε να δείτε το προϊόν, αλλά όχι να το χρησιμοποιήσετε.
Προβολή όλων
Πληρωμές & Επιστροφές χρημάτων
Μπορώ να έχω τιμολόγιο πριν κάνω την παραγγελία μου;
Δυστυχώς όχι, θα λάβετε όμως ένα τιμολόγιο μέσω email μετά την ολοκλήρωσης της πληρωμής της παραγγελίας σας
Είναι δυνατός ο τρόπος πληρωμής με Αντικαταβολή με όλες τις παραγγελίες;
Δυστυχώς όχι, δεν υποστηρίζουμε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή.
Τι επιλογές πληρωμής προσφέρετε;
Τι επιλογές πληρωμής προσφέρετε;
Γιατί έλαβα μια υπενθύμιση πληρωμής;
Η παραγγελία σας θα παραμείνει ανοιχτή στο σύστημά μας, αναμένοντας πληρωμή μέσα σε 7 ημέρες.
Έχετε λάβει την πληρωμή μου;
Όταν λάβουμε και επεξεργαστούμε την πληρωμή σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης εντός 24 ωρών.
Προβολή όλων
Ο Λογαριασμός μου
Αποθηκεύετε κάποια από τα προσωπικά μου στοιχεία;
Διατηρούμε μόνο τις πληροφορίες που είναι σχετικές στο να μπορούμε να παρέχουμε καλή εξυπηρέτηση. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παραγγελίας, θα σας ζητήσουμε να μας παράσχετε το όνομά σας, τη διεύθυνση παράδοσης, τη διεύθυνση χρέωσης, τα προϊόντα ...
Χρησιμοποιείτε cookies στον ιστότοπό σας;
Ναι, χρησιμοποιούμε. Τα cookies περιέχουν πληροφορίες που μεταφέρονται στον σκληρό δίσκο του υπολογιστή σας. Επιτρέπουν στον διακομιστή μας να σας αναγνωρίσει ως επισκέπτη που επιστρέφει και μας βοηθά στο να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας και να σας προσφέρουμε...
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Pakobazaar λογαριασμού;
Όταν δημιουργείτε έναν λογαριασμό, τα προσωπικά σας στοιχεία θα αποθηκευτούν για μελλοντική χρήση. Άλλα πλεονεκτήματα της διατήρησης ενός λογαριασμού είναι: Ολοκληρώνετε τη διαδικασία παραγγελίας γρηγορότερα Ελέγχετε την κατάσταση της παραγγελίας...
Απαιτείται λογαριασμός για την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας;
Όχι. Μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας και χωρίς λογαριασμό.
Πώς μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση email μου;
Για να αλλάξετε την διεύθυνση email που έχετε καταχωρήσει: Μεταβείτε στον προσωπικό σας λογαριασμό. Μεταβείτε στην ενότητα «στοιχεία λογαριασμού». Κάντε κλικ στην επιλογή «Επεξεργασία» στην ενότητα προφίλ Αλλάξτε τη διεύθυνση email σας και άλλα...
Προβολή όλων
Πληροφορίες προϊόντων
Από πού προέρχονται οι αξιολογήσεις;
Οι αξιολογήσεις που μπορείτε να δείτε στον ιστότοπό μας είναι πραγματικές αξιολογήσεις που αφήνουν οι πελάτες μας.
Εγγύηση
Στην Ελλάδα υπάρχει υποχρεωτική περίοδος εγγύησης 2 ετών. Νομική εγγύηση σημαίνει ότι ένα προϊόν είναι ή πρέπει να είναι αυτό που εύλογα μπορεί να περιμένει ο καταναλωτής από αυτό
Οι τιμές σας έχουν αλλάξει. Μπορώ να υποβάλω αίτημα επιστροφής χρημάτων;
Δεδομένου ότι είμαστε μια online επιχείρηση, οι τιμές μας αλλάζουν ως αποτέλεσμα των τάσεων της αγοράς, των αποθεμάτων και της ζήτησης από τους πελάτες. Γι' αυτό, δυστυχώς, δεν μπορούμε να αποφύγουμε κάτι τέτοιο και δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε επιστροφή...
Τι είδους προϊόντα προσφέρετε;
Η συλλογή μας συνεχώς διευρύνεται. Μπορείτε να βρείτε διάφορα προϊόντα σε κατηγορίες όπως Σπίτι & Κήπος, Έπιπλα, Αθλητικά Είδη, Παιχνίδια & Ψυχαγωγία, Υλικά και πολλά άλλα.
Μπορώ να δω τα προϊόντα σας σε έναν εκθεσιακό χώρο ή κατάστημα;
Η συλλογή μας συνεχώς διευρύνεται. Μπορείτε να βρείτε διάφορα προϊόντα σε κατηγορίες όπως Σπίτι & Κήπος, Έπιπλα, Αθλητικά Είδη, Παιχνίδια & Ψυχαγωγία, Υλικά και πολλά άλλα.
Προβολή όλων
Ασφαλείς διαδικτυακές αγορές
Προσωπικά στοιχεία
Μην κοινοποιείτε προσωπικά στοιχεία ή στοιχεία του λογαριασμού σας σε κανέναν εκτός της Pakobazaar. Επιλέξτε έναν ισχυρό κωδικό πρόσβασης για τον λογαριασμό σας και μη χρησιμοποιείτε το όνομα ή τα γενέθλιά σας στον/στους κωδικό(-ούς) πρόσβασής σας
Ασφάλεια πληρωμών
Η Pakobazaar επεξεργάζεται πληρωμές μόνο μέσω της επίσημης ιστοσελίδας Pakobazaar. Για επιχειρήσεις χονδρικής επεξεργαζόμαστε πληρωμές μέσω τραπεζικού εμβάσματος σε νόμιμο λογαριασμό Pakobazaar που έχει επαληθευτεί με τον επαγγελματία χονδρικής της Pakobazaar μέσω email Pakobazaar.
Email
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, αποστέλλουμε email μόνο από την επίσημη διεύθυνση email της Pakobazaar, «@Pakobazaar.gr»
Αναφορά απάτης ή ανησυχιών
Εάν παρατηρήσετε κάτι ύποπτο κατά την αγορά σας από τη Pakobazaar ή πιστεύετε ότι είστε θύμα απάτης ή έχετε λάβει επιβεβαίωση δέματος/παραγγελίας χωρίς να έχετε παραγγείλει, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας
Είναι η online παραγγελία ασφαλής;
Κάνουμε τα πάντα για να σας βοηθήσουμε να έχετε μια ασφαλή εμπειρία αγοράς μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα pakobazaar.gr.   Για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων, η Pakobazaar χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης...
Προβολή όλων
To Top