Προστέθηκε στο καλάθι
Πώς προετοιμάζω και επιστρέφω το προϊόν μου;
Θέλετε να μάθετε πώς να προετοιμάσετε και να χειριστείτε την επιστροφή σας; Βρείτε παρακάτω τις πληροφορίες που αναζητάτε. Θα σας παρέχουμε την επιλογή επιστροφής που ισχύει για το προϊόν σας και θα κανονίσουμε την επιστροφή σας. Ανάλογα με το προιόν μπορεί θα σας στείλουμε σε email ετικέτα(-ες) επιστροφής και θα πρέπει να αφήσεις το κουτί(α) στο κοντινότερο κατάστημα επιστροφής δεμάτων(drop-off), είτε θα στείλουμε μια συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία να παραλάβει το δέμα από τη διεύθυνση κατοικίας σας.
-
- Οδηγίες επιστροφής - υπηρεσίας παράδοσης
- Βεβαιωθείτε ότι το αντικείμενο είναι σωστά συσκευασμένο, κατά προτίμηση στο αρχικό κουτί. Το αντικείμενο πρέπει να επιστραφεί στην ίδια κατάσταση στην οποία το λάβατε.
- Εκτυπώστε την/τις ετικέτα(-ες) επιστροφής που θα έχουμε στείλει στο email και βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες είναι αναγνώσιμες.
- Αφαιρέστε όλες τις παλιές ετικέτες από το κουτί και συνδέστε τη/τις νέα/νέες ετικέτα(-ες).
- Εάν πρέπει να συσκευάσετε ξανά το προϊόν σας, βεβαιωθείτε ότι η συσκευασία έχει παρόμοιο μέγεθος με το πρωτότυπο και δεν υπερβαίνει τους περιορισμούς που παρέχουμε.
- Παραδώστε το δέμα σας στο πλησιέστερο σημείο παραλαβής δεμάτων και ενημερώστε μας για την παράδοσή σας.
- Θα ελέγξουμε την επιστροφή σας και θα διασφαλίσουμε ότι όλα είναι όπως πρέπει. Από εκείνη τη στιγμή, θα επεξεργαστούμε ένα αίτημα αντικατάστασης ή επιστροφής χρημάτων, ανάλογα με το τι θα επιλέξετε.
- Μόλις ζητηθεί η επιστροφή των χρημάτων σας, το λογιστήριο μας θα επιστρέψει τα χρήματα την επόμενη εργάσιμη όμως τα χρήματά σας ίσως να εμφανιστούν στον τραπεζικό σας λογαριασμό μέχρι και 10 εργάσιμες ημερών. Ο ακριβής αριθμός ημερών εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής που έχετε χρησιμοποιήσει και τις εμπλεκόμενες τράπεζες. Η αντικατάσταση μπορεί να διαρκέσει έως και 15 ημέρες για να παραληφθεί.
- Οδηγίες επιστροφής - υπηρεσίας παράδοσης
-
- Οδηγίες επιστροφής - υπηρεσίας παραλαβής
- Για να οργανώσουμε την παραλαβή από το χώρο σας το συντομότερο και χωρίς προβλήματα θα χρειαστούμε τα ακόλουθα στοιχεία:
- Όνομα και διεύθυνση παραλαβής
- Αριθμός τηλεφώνου διαθέσιμος κατά τις εργάσιμες ώρες
- Ημερομηνία για παραλαβή
- Βεβαιωθείτε ότι το αντικείμενο είναι σωστά συσκευασμένο, κατά προτίμηση στο αρχικό κουτί. Το αντικείμενο πρέπει να επιστραφεί στην ίδια κατάσταση στην οποία το λάβατε.
- Εάν πρέπει να συσκευάσετε ξανά το προϊόν σας, βεβαιωθείτε ότι η συσκευασία έχει παρόμοιο μέγεθος με τη πρωτότυπη και δεν υπερβαίνει τους περιορισμούς που παρέχουμε και αφαιρέστε όλες τις παλιές ετικέτες από το κουτί.
- Επιβεβαιώστε σε μας πόσα κιβώτια πρόκειται να χρησιμοποιήσετε, το μέγεθος και το βάρος τους.
- Εάν η μεταφορική εταιρεία σας παράσχει αποδεικτικό, αποστείλτε το στη Pakobazaar.
- Θα ελέγξουμε την επιστροφή σας και θα διασφαλίσουμε ότι όλα είναι όπως πρέπει. Από εκείνη τη στιγμή, θα επεξεργαστούμε ένα αίτημα αντικατάστασης ή επιστροφής χρημάτων, ανάλογα με το τι θα επιλέξετε.
- Μόλις ζητηθεί η επιστροφή των χρημάτων σας, το λογιστήριο μας θα επιστρέψει τα χρήματα την επόμενη εργάσιμη όμως τα χρήματά σας ίσως να εμφανιστούν στον τραπεζικό σας λογαριασμό μέχρι και 10 εργάσιμες ημερών. Ο ακριβής αριθμός ημερών εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής που έχετε χρησιμοποιήσει και τις εμπλεκόμενες τράπεζες. Η αντικατάσταση μπορεί να διαρκέσει έως και 15 ημέρες για να παραληφθεί.
- Για να οργανώσουμε την παραλαβή από το χώρο σας το συντομότερο και χωρίς προβλήματα θα χρειαστούμε τα ακόλουθα στοιχεία:
- Οδηγίες επιστροφής - υπηρεσίας παραλαβής